loading...

تکنولوژی صنعتی

بازدید : 34
دوشنبه 3 مرداد 1401 زمان : 16:42

انتقال به سمت رشد

ساندویک یک برنامه رشد بلندپروازانه دارد و می تواند به دوره ای از رشد قوی، به صورت ارگانیک و از طریق خرید در مناطق استراتژیک نگاه کند. این شرکت در حال حاضر با هدف رشد 7 درصدی در یک چرخه تجاری، سطح را بالا می برد.

توییت به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در LINKEDIN

در سال گذشته، ساندویک برنامه رشد خود را انجام داده است. این شرکت پنج فصل متوالی با رشد ارگانیک دو رقمی را تجربه کرده است و در سال 2021، خرید 14 شرکت 10 میلیارد کرون درآمد اضافه کرد.

استفان ویدینگ، رئیس و مدیرعامل، می‌گوید: «خریدها انتخاب‌شده و استراتژیک بوده‌اند تا اطمینان حاصل شود که کسب‌وکار اصلی را تقویت می‌کنند یا پیشنهاد ما را به زنجیره‌های ارزش مجاور گسترش می‌دهند که معتقدیم کسب‌وکار کلی را تقویت می‌کند.»

گسترش کسب و کار اصلی

در کسب و کار اصلی، Sandvik یک اولویت استراتژیک برای تبدیل شدن به رهبر بازار در ابزارهای گرد است. ابزار گرد جامد یک بخش با رشد سریع است که در آن تقاضا به دلیل گذار به مواد سبک تر و الزامات ابزارهای با دقت بالا است. خرید 2021 گروه ابزار GWS در ایالات متحده، 67 درصد از ابزار کاربید چوژو یونگ پو در چین و فنار در لهستان، حضور جغرافیایی در ابزارهای گرد در بازارهای مهم را بهبود بخشید. طی چند سال، 2 میلیارد کرون به فروش ابزار گرد اضافه شده است.

در ماه مه، ساندویک قصد خرید Schenk Process Mining، یک رهبر بازار در غربالگری، تغذیه و غربالگری راه حل های رسانه ای را اعلام کرد.

"این یک نقطه عطف بزرگ است. ویدینگ می‌گوید که استخراج فرآیند Schenk یک کسب‌وکار 2 میلیارد کرون با 70 درصد پس‌بازار است و یک تغییر گام در کسب‌وکار پس از فروش ما در زمینه پردازش سنگ ایجاد می‌کند.

هدایت تغییر دیجیتال

یک جاه‌طلبی کلیدی، هدایت تغییر دیجیتال و گسترش عرضه دیجیتال است. در سال 2021، فروش سالانه نرم‌افزار و راه‌حل‌های دیجیتال به 3.3 میلیارد کرون رسید که از 1 میلیارد کرون تنها در سال گذشته افزایش یافته است. هدف سال 2025 فروش 6.5 میلیارد کرون در سراسر گروه است.

Sandvik در موقعیتی منحصر به فرد برای گرفتن موقعیت های خاص در نرم افزار و ارائه دیجیتال در صنایعی است که ما در آنها فعالیت می کنیم.

Sandvik چندین خرید مرتبط با راه حل های نرم افزاری برای صنعت تولید در سال 2021 انجام داد، با هدف ایجاد یک فرآیند ماشینکاری انتها به انتها شامل تمام مراحل طراحی، ماشینکاری و تجزیه و تحلیل/کنترل. تملک شرکت‌های مستقر در ایالات متحده CNC Software و Cambrio و Canadian ICAM Technologies Corporation، به ساندویک یک موقعیت جهانی پیشرو در تولید با کمک کامپیوتر (CAM) داده است. نرم افزار CNC خالق Mastercam، پرکاربردترین برند CAM در صنعت است. خرید سیستم‌های اتوماسیون و کنترل ابعادی DWFritz مستقر در ایالات متحده، ساندویک را قادر می‌سازد تا راه‌حل‌های اندازه‌شناسی کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد که هزینه‌ها را کاهش داده و کیفیت را بهبود می‌بخشد.

"Sandvik در موقعیتی منحصر به فرد برای گرفتن موقعیت های خاص در نرم افزار و ارائه های دیجیتال در صنایعی است که ما در آنها فعالیت می کنیم. ما در راه حل های سخت افزاری در جهان ردپایی پیشرو داریم و اگر از آنها استفاده کنیم، می توانیم دارایی های نرم افزاری را سریعتر از قبل رشد دهیم. خودشون ما می‌توانیم راه‌حل‌های نرم‌افزاری مشترک ایجاد کنیم و ارائه نرم‌افزار ما به پیشبرد سخت‌افزار کمک می‌کند، زیرا در نقاط کنترلی که انتخاب سخت‌افزار انجام می‌شود یا می‌توان بر آن تأثیر گذاشت، در زنجیره ارزش زودتر قرار دارد.»

بالا بردن نوار

تصاحب DSI Underground و Deswik نمونه های دیگری از گسترش در سراسر زنجیره ارزش هستند. Deswik یک رهبر بازار در راه حل های برنامه ریزی معدن دیجیتال است، منطقه ای که Sandvik قبلاً در آن حضور نداشته است. DSI Underground، تامین کننده پیشرو در پشتیبانی زمینی برای استخراج زیرزمینی، 100 درصد مواد مصرفی پس از فروش است.

Sandvik به تغییر استراتژی خود به سمت رشد ادامه خواهد داد و در ماه مه این شرکت هدف رشد خود را از 5 درصد به 7 درصد در یک چرخه تجاری افزایش داد. رشد تا حدی ناشی از اکتساب است، اما به همان اندازه رشد ارگانیک مهم است. ساندویک سالانه حدود 4 درصد از فروش را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند و دارای یک سبد محصولات نوآورانه قوی است.

ما در حال اجرای استراتژی تغییر خود به سمت رشد هستیم و جاه طلبی خود را به 7 درصد رسانده ایم. استفان ویدینگ می‌گوید: ما به تغییر و تحول ادامه می‌دهیم و یک پلتفرم قوی برای ساختن داریم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 186
  • بازدید کلی : 1751
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی